2012/01/10

Gaurko diktaketa

Kaixo Pottokiok!

Hona hemen gaur egindako diktaketaren eredua. Kontuan hartu liburutik alderatuta, zenbait puntuazio marka aldatu ditudala, ok?

Alfer-alferrik


Aitona-amonek arreba txikia eraman behar zuten musika-eskolara. Eskola arratsaldeko 7etan hasten zen, baina aitona-amonak astiro-astiro ibiltzen direnez eta 6 eta erdiak zirenez, nik eramatea erabaki nuen. Gure etxetik nahiko urrun dago musika-eskola, eta tipi-tapa joan ginen arreba eta biok. Asper-asper eginda bukatu nuen arrebarekin, putzu guzti-guztietan plisti-plasta ibili baitzen.


Besterik gabe, eskerrik asko!

10 comentarios:

  1. Anónimo10.1.12

    kontatzen badu 7a 3 akats baina ez ba du kontatzen bi.

    ResponderEliminar
  2. Anónimo10.1.12

    Ni uzte dut 2 akatz izan ditudala baina, zazpi eta sei letraz idatzi badugu faio moduan kontatzen da?

    ResponderEliminar
  3. Anónimo10.1.12

    nik ere galdetu dut hori

    ResponderEliminar
  4. Anónimo10.1.12

    nire ustez 3 akatz. Baina esan duzuenez... nik ere jarri dut letraz zenbakiak

    ResponderEliminar
  5. Anónimo11.1.12

    nik 2 fallo dudala uste dut, baina 7 eta 6 kontatzen 4

    ResponderEliminar
  6. Anónimo11.1.12

    denok horrela!!!

    ResponderEliminar
  7. Anónimo12.1.12

    nik 4 akatz euki dudala uste dut

    ResponderEliminar
  8. Anónimo12.1.12

    Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  9. Anónimo14.1.12

    Nik 2 akats euki ditudala uste dut. Baina zenbakiak letras ipini al ziren?

    ResponderEliminar
  10. Anónimo14.1.12

    Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar